فرمانده پادگان شهيد كبريايي ، در آستانه روز ارتش ؛رهبرايران ، آيت الهي است

به گزارش پورتال خبري كاشان سرهنگ منصور پورجعفري در آستانه روز ارتش جمهوري اسلامي ايران ، امروز در سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه شهرستان كاشان در مسجد حبيب ابن موسي (ع) اين شهرستان گفت : ولايت و امامت آيت الله خامنه اي بزرگترين نعمت ما درجمهوري اسلامي است كه مردم بايد شكرگذار اين نعمت بزرگ باشند . وي افزود : نعمت وجود مقام معظم رهبري را بايد قدر دانست و كساني كه قدر رهبري را نمي دانند ناسپاس هستند. پورجعفري ، حضرت زهرا (س) را نمونه بارز ولايت مداري دانست و با اشاره به اينكه ما نيز بايد ولاي ...

نمایش خبر در سایت مبدا