در سال 91جشنواره گل محمدی در کاشان برگزار میشود
به گزارش پورتال خبري كاشان ، علیرضا جوادی عصر امروز در نخستین نشست هماهنگی برگزاری جشنواره گل محمدی در قمصر کاشان، برگزاری جشنواره گل محمدی در راستای افزایش تولید ملی دانست و اظهار داشت: برگزاری این جشنواره اقدامی در راستای تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است. وی جایگاه شهرستان کاشان را در تولید گل محمدی، گلاب و دیگر عرقیجات گیاهی در سطح کشور جایگاهی ممتاز خواند و افزود: مراسم گلابگیری در این شهرستان ضمن جذب میلیونها گردشگر داخلی و خارجی به این منطقه و رونق اشتغال، برای فعالان ...