در پایتخت گل و گلاب ایراننخستین گردهمايي شهرداران استان اصفهان در قمصر کاشان برگزار شد
به گزارش پورتال خبری کاشان معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان شهرداری ها و دهیاریهای كشور در آغاز این گردهمایی سال 91 را سال شکوفایی و به بارنشستن ماموریتهای شهرداری دانست و گفت: با مدیریت دولت نهم و دهم شهرداریها از فضای پیشرفت بالایی برخوردار شدند. محسن كوشش تبار با تاکید بر به بهره برداری از این پیشرفتها در سال 91 و اعلام نتایج کار به مردم افزود: سازمان شهرداریها و دهیاریها در سه حوزه منابع مالی ، انسانی و نرم افزاری اقدام به برگزاری سه همایش در سطح ملی کرده است. وی حضور و شرکت استان اصفهان را ...