در آستانه هفته جهاد کشاورزیمرمت چهار قنات در کاشان به پایان رسید
به گزارش پورتال خبري کاشان، علی محلوجی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه هفته جهاد کشاورزی، عملیات مرمت و بازسازی قناتهای رحق، بیشه اسحاقآباد و حسنارود از بخش نیاسر کاشان و قنات محمدآباد لاجه آزران از بخش برزک به پایان رسید و آماده بهرهبرداری شد.
وی افزود: عملیات مرمت و بازسازی این قنوات شامل سرشکاف، لایروبی، کولگذاری، نوکنی، ریزشبرداری و حفر پیشه کار است.
رئیس اداره امور زیربنایی مدیریت جهاد کشاورزی کاشان خاطرنشان کرد: در مجموع این قنوات با اعتباری بیش از 750 میلیون ری ...