در آستانه هفته جهاد کشاورزیمرمت چهار قنات در کاشان به پایان رسید

به گزارش پورتال خبري کاشان، علی محلوجی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه هفته جهاد کشاورزی، عملیات مرمت و بازسازی قنات‌های رحق، بیشه اسحاق‌آباد و حسنارود از بخش نیاسر کاشان و قنات محمدآباد لاجه آزران از بخش برزک به پایان رسید و آماده بهره‌برداری شد. وی افزود: عملیات مرمت و بازسازی این قنوات شامل سرشکاف، لایروبی، کول‌گذاری، نوکنی، ریزش‌برداری و حفر پیشه کار است. رئیس اداره امور زیربنایی مدیریت جهاد کشاورزی کاشان خاطرنشان کرد: در مجموع این قنوات با اعتباری بیش از 750 میلیون ری ...

نمایش خبر در سایت مبدا