به مناسب دهه كرامت ؛چهارمين دوره بازي هاي بومي محلي بانوان کاشان برگزارشد
پورتال خبري كاشان : مدير عامل سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان از برگزاري چهارمين دوره مسابقات بازي هاي بومي محلي بانوان در رشته طنابكشي خبرداد . مهدي نادعلي با اعلام اين خبر به پورتال خبري كاشان گفت : در چهارمين دوره بازي هاي بومي محلي بانوان كاشان يكصد نفر از بانوان شهرستان كاشان در غالب 12 تيم 8 نفره در رشته طناب كشي در سالن ورزشي غياث الدين جمشيد کاشاني به رقابت با يكديگر رفتند . مهدي نادعلي اظهار داشت: در پايان اين رقايت تيم گل نرگس موفق شد عنوان قهرماني را به خود اختصاص دهد و ت ...