امام جمعه کاشان خواستار شدتغییر فرهنگ سنتی خودگرا و فعالیتهای فردمحور
به گزارش پورتال خبري کاشان، آیتالله عبدالنبی نمازی در جمع جامعه اسلامی مهندسین شهرستان کاشان اظهار داشت: طی 33 سال گذشته ظرفیتهای کشور مدیریت نشده و فرهنگ سنتی خودگرا و تفکرات فردی حاکم بوده است.
وی مدیریت بر آفرینش را مدیریتی گروهی خواند و افزود: روحیه کارگروهی در کشور به شدت ضعیف است و فعالیتها بیشتر خودگرا است.
امام جمعه کاشان یادآور شد: در این مدت کار گروهی نیز وجود داشته است اما هنوز به نقطه مطلوب نرسیدهایم و تا رسیدن به این نقطه راه زیادی است.
به گفته وی، سیاست اداره نظام آفرینش بر اس ...