امام جمعه کاشان خواستار شدتغییر فرهنگ سنتی خودگرا و فعالیت‌های فردمحور

به گزارش پورتال خبري کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در جمع جامعه اسلامی مهندسین شهرستان کاشان اظهار داشت: طی 33 سال گذشته ظرفیت‌های کشور مدیریت نشده و فرهنگ سنتی خودگرا و تفکرات فردی حاکم بوده است. وی مدیریت بر آفرینش را مدیریتی گروهی خواند و افزود: روحیه کارگروهی در کشور به شدت ضعیف است و فعالیت‌ها بیشتر خودگرا است. امام جمعه کاشان یادآور شد: در این مدت کار گروهی نیز وجود داشته است اما هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم و تا رسیدن به این نقطه راه زیادی است. به گفته وی، سیاست اداره نظام آفرینش بر اس ...

نمایش خبر در سایت مبدا