واليبال ، ليگ برتر مردان ، هفته اولباخت باريج اسانس به شاگردان كارخانه

تيم واليبال باريج اسانس در هفته اول ليگ برتر واليبال مقابل ميزبان خود باخت . به گزارش پورتال خبري كاشان ، مسابقه واليبال تيم هاي متين ورامين و باريچ اسانس کاشان عصر امروز در سالن شهيد گلعباسي ورامين با حضور پنج هزار تماشاچي برگزار شد . تيم متين ورامين در اين بازي با تشويق هاي بي امان تماشاگران خود با نتيجه ( سه بر صفر ) از حريف با سابقه خود باريج اسانس كاشان گذشت . متین ورامین - باریج اسانس ...

نمایش خبر در سایت مبدا