هفته پنجم ليگ دسته اول فوتسال كشور؛كاشاني ها از شمال دست خالي برگشتند
به گزارش پورتال خبري كاشان ديدار تيم ها فوتسال كاشان و شهروند بابل از هفته پنجم ليگ دسته اول فوتسال باشگاههاي كشورعصر امروز در سالن شهداي مخابرات شهر بابل برگزارشد در پايان با پيروزي 7 بر 3 تيم ميزبان شهروند بابل به پايان رسيد .
نيمه نخست اين ديدار كه توپ و ميدان در اختيار نماينده كاشان بود بر خلاف جريان بازي تيم شهروند توانست با يك گل به رختكن برود .
در نيمه دوم با اخراج محمد هاشمي خواه دروازه بان تيم كاشان دومين گل بازي را نيز كاشاني ها دريافت كردند اما در ادامه بازي هجومي تيم كاشان ا ...