دستگاه انفجار الکتريکي سيم در دانشگاه کاشان به بهره برداري رسيد

به گزارش پورتال خبري كاشان و به نقل از روابط عمومي دانشگاه کاشان، عضو هيات علمي گروه مهندسي شيمي وپژوهشکده فناوري نانو دانشگاه کاشان افزود: اين دستگاه جهت توليد نانو ترکيبات با قابليت توليد انواع پودرهاي فلزي و اکسيد فلزي از قبيل مس، آلومينيوم، آهن و غيره مورد استفاده قرار مي گيرد. مهران رضايي اظهار داشت: اين دستگاه قابليت توليد نانو پودرهاي فلزي و اکسيد فلزي به صورت خشک و همچنين به صورت سوسپانسيون (ذرات جامد حلال هاي آلي ياآبي) با ظرفيت توليد حداقل 10 گرم در ساعت را دارا مي باشد. وي خاطر نش ...

نمایش خبر در سایت مبدا