برای اولین بار در کاشان صورت گرفتبرگزاری جلسه شبکه همافزایی و تعاملات میان سازمانی در کاشان
به گزارش پورتال خبري کاشان، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان کاشان پیش از ظهر امروز در اولین جلسه شبکه همافزایی و تعاملات میان سازمانی در بهزیستی این شهرستان اظهار داشت: این طرح ابتکاری برای اولین بار در استان اصفهان و در شهرستان کاشان با هدف همکاری بین بخشی ادارات و دستگاههای شهرستان کاشان برای برطرف شدن مشکلات در دستور کار قرار گرفته است.
محمد رضواننژاد افزود: کارگروه شبکه همافزایی و تعاملات میان سازمانی کاشان نیز برای ارتقای فعالیتهای هم عرض و آشنایی شرح وظایف هر یک از دستگاههای ...