پس از 20 سال سکونورزش کارگری کاشان احیا می‌شود

شفیع دلیریان در گفت‌وگو با پورتال خبري کاشان اظهار داشت: با برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال کارگری کاشان، ورزش کارگری این شهرستان بعد از 20 سال سکوت و سکون بار دیگر احیا می‌شود. وی افزود: اولین دوره مسابقات فوتسال کارگری کاشان با عنوان «جام ولایت» با حضور هشت تیم کارگری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان، ایران گلاب، بهسرام، بوذرجمهر، سایپا کاشان، فولاد امیرکبیر، هامون نایژه و دنیای گلانول آغاز شده است. به گفته وی این رقابت‌ها در یک گروه و به صورت دوره‌ای با همکاری کمیته داوران هیئت فوتبال ...

نمایش خبر در سایت مبدا