واليبال ، ليگ برتر مردان ، هفته پانزدهمانتقام باريج اسانس از شهرداري اروميه

باريج اسانس با بيدمشک کاشاني ، ميهمانان اروميه اي را بدرقه کرد (1). به گزارش پورتال خبري كاشان ، شاگردان دراگان جورجويچ صربستاني و حسين معدني امشب در هفته پانزدهم ( هفته چهارم دور برگشت ) مسابقات واليبال ليگ برتر مردان باشگاههاي كشور جام شهيد حسن طهراني مقدم در سالن خالي از تماشاگر کتابچي کاشان رو در روي يکديگر قرار گرفتند که در پايان بازيکنان تيم باريج اسانس کاشان انتقام شکست دور رفت را از اين تيم آذري گرفتند و ( 3- صفر ) اين تيم را بدرقه کردند .نتيجه ست ها : 25-23 ، 25-20 ، 31-29 دو تيم والي ...

نمایش خبر در سایت مبدا