واليبال ، ليگ برتر مردان ، هفته هفدهمشكست تلخ شهرداري تبريز در كاشان
تبريزي ها امروز طعم تلخ باخت كاشاني ها در تبريز را چشيدند . به گزارش پورتال خبري كاشان تيم واليبال باريج اسانس كاشان امروز در هفته هفدهم ( هفته ششم دور برگشت ) مرحله مقدماتي مسابقات واليبال ليگ برتر مردان باشگاههاي كشور جام سردار شهيد حسن طهراني مقدم در سالن كتابچي كاشان ، ميزبان تيم شهرداري تبريز بود . شاگردان حسين معدني كه در دور رفت با شكست ( صفر - 3 ) مقابل نماينده تبريز با تلخكامي به كاشان برگشته بودند امروز در ست اول و دوم با حساب 25-17 و 25-22 بر حريف چيره شدند اما برتري در ست سوم را با ...