واليبال ، ليگ برتر مردان ، هفته بيستمانتقام بندري ها از كاشي ها
تيم واليبال آلومينيوم المهدي بندرعباس از باريج اسانس کاشان انتقام گرفت .به گزارش پورتال خبري كاشان ، در هفته بيستم ( هفته نهم دور برگشت) مسابقات واليبال ليگ برتر مردان باشگاههاي کشور عصر امروز تيم آلومينيوم المهدي در حضور 2 هزار تماشاگر سالن فجر بندرعباس با نتيجه ( 3 - 1 ) از سد تيم باريج اسانس کاشان گذشت .در اين مسابقه ابتدا تيم باريج اسانس ست اول را با نتيجه 25 بر 22 به سود خود به پايان رساند ، اما در ادامه تيم آلومينيوم المهدي نتيجه ست هاي دوم ، سوم و چهارم را به ترتيب با حساب 25 بر 21 ، 31 ...