همزمان با دهه فجر صورت گزفتافتتاح هفدهمین باشگاه مثبت ایدز کشور در کاشان

به گزارش پورتال خبري کاشان، دبیر کمیته پیشگیری و کنترل ایدز سازمان بهزیستی کشور در این آیین، این شهرستان را از شهرهای پیش‌قدم کشور در زمینه تأسیس باشگاه مثبت دانست و اظهار داشت: کاشان یکی از شهرهای خارج از مرکز استان است که باشگاه مثبت ایدز و یک مرکز گذری کاهش آسیب به همراه تیم سیاری که متصل به آن است، در آن افتتاح و راه‌اندازی می‌شود. مجید رضازاده خاطرنشان کرد: در برخی از استان‌ها هنوز باشگاه مثبت در آنها تأسیس نشده که علت آن نبود عامل و زمینه HIV در این استان‌ها بوده است. وی حمایت‌های روانی، ...

نمایش خبر در سایت مبدا