صعود كوچولوهاي كاشاني به نيمه نهايي سوپرليگ استان

مديرعامل سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان با اعلام اين خبر به پورتال خبري كاشان گفت : تيم فوتبال نونهالان زير14 سال سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان در هفته دوم رقابتهاي سوپرليگ نونهالان زير14 سال استان اصفهان درزمين چمن ورزشگاه نطنز تيم استقلال اين شهرستان را با نتيجه پرگل 7 بر 1 شكست داد . مهدي نادعلي گفت : در اين ديدار محمدرضا نصيري 4 گل از 7 گل تيم سازمان را به ثمررسانيد و 3 گل ديگر اين تيم را علي زاهدي 2 گل و محمد متين رنجبر يك گل به ثمر رسانيدند . وي يا اشاره به انصراف تيم تام اصفهان ...

نمایش خبر در سایت مبدا