استاد دانشگاه فلوريدا؛علم بايستي در خدمت انسان ها در بيايد

به گزارش پورتال خبري كاشان و به نقل از روابط عمومي دانشگاه کاشان، علي زيلوچيان، در جمع دانشجويان دانشگاه کاشان، در پاسخ به اين سوال که علم بهتر است يا ثروت افزود: علمي سودمند و منفعت دارد که در راه هدف هاي ارزشمند انسان ها قرار بگيرد. وي اظهار داشت: شما دانشجويان که علم را تحويل جامعه مي دهيد، نسل آينده را مي سازيد و شکل مي دهيد . اين استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: ممکن است علمي را که شما تحويل جامعه مي دهيد بازدهي مالي نداشته باشد ولي به طور يقين بازدهي معنوي آن نصيب شما خواهد شد. وي، توسع ...

نمایش خبر در سایت مبدا