تجديد قوا در هيات دوچرخه سواري ضروري است
محمد خاكسار در گفت و گو با پورتال خبري كاشان اظهارداشت : ادامه مسئوليت من نيز به زمان مسئوليتي كه در سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان برمي گردد و بعد از خارج شدن از سازمان چندين بارتقاضاي استعفا داشته ام اما اصرار شد فعاليت خود را ادامه بدهم . وي افزود : در حال حاضر بيشترين بارهيات دوچرخه سواري شهرستان بردوش سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان متمركز شده است و چنانچه اين سازمان فعاليتي در ورزش همگاني دوچرخه سواري شهرستان نداشته باشد ، دوچرخه سواري دركاشان تعطيل است واگر هم نخواهم از واژه تعط ...