101بيمار مبتلا به ايدز در كاشان/ آغاز موج سوم ايدز جنسي

به گزارش پورتال خبري كاشان دكتر محمد حسين اعرابي درآستانه 15 آذر روز جهاني ايدز ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اين كه پيش بيني مي شود بيماران مبتلا به ايدز در كاشان 300 تا 400 نفر باشند اظهارداشت: از 101 بيماري شناسايي شده مبتلا به ايدز در شهرستان كاشان 7 درصد بانوان و 93 درصد آقايان هستند. وي، روند آمار مبتلايان به ايدز در شهرستان كاشان را در حال افزايش دانست گفت: در سال 84 تعداد مبتلايان به ايدز در شهرستان كاشان 23 نفر بودند كه اين تعداد در سال 85 به 51 نفر ، در سال 86 به 61 ...

نمایش خبر در سایت مبدا