اختتاميه اکران چهارمين دوره فيلم عمار در كاشان
مراسم اختتاميه اکران چهارمين دوره فيلم عمار شب گذشته درسينماي کاشان برگزار گرديد.
به گزارش پورتال خبري كاشان، در بخش اول اين مراسم که با استقبال گسترده مردم برگزار شد فيلمهاي مسافر ايران -راننده و شرق بهشت به نمايش در آمد. در بخش دوم محسن صفايي فرد کارشناس فرهنگي و از داوران جشنواره فيلم عمار گزارشي را از روند اجراي جشنواره ارائه نمود. در بخش سوم بخشهايي از فيلمهاي مستند‹‹ مهاج›› ساخته آقاي حسن يوسفي و از ‹‹ جنس حرير›› تهيه شده در شرکت رسانه اي رويش به نمايش در آمد و درپايان نمايش اين ...