سفير كشور تاجيكستان در ايران:اولين كشوري كه تاجيكستان را به رسميت شناخت ايران بود

به گزارش پورتال خبري كاشان دولتعلي حاتم اف در ديدار با شهردار كاشان با تقدير از شهردار كاشان براي فراهم شدن ديدار از شهرتاريخي كاشان گفت: يادآورشد: تاجيكستان 70 سال در سلطه كشور شوروي سابقه بود كه بعد از استقلال كشور تاجيكستان اولين كشوري كه پرچم خود را در برافراز كشور تاجيكستان با ايجا سفارت خانه به احتزاز درآورد و تاجيكستان را به رسميت شناخت كشور جمهوري اسلامي ايران بود. وي افزود: در حال حاضر 120 شركت ايراني در كشور تاجيكستان فعاليت دارند و خيلي از ايراني ها دراين كشور مقيم شده اند و احساس غرب ...

نمایش خبر در سایت مبدا