استاد دانشگاه فلوریدا:علم بایستی در خدمت انسان ها قرار گیرد

یک استاد دانشگاه فلوریدا آتلانتیک گفت: از علم بایستی در راستای رفع نیازها و خدمت به انسانها استفاده شود. دکتر علی زیلوچیان، در جمع دانشجویان دانشگاه کاشان، در پاسخ به این سوال که علم بهتر است یا ثروت افزود: علمی سودمند و منفعت دارد که در راه هدف های ارزشمند انسان ها قرار بگیرد. وی اظهار داشت:  شما دانشجویان که علم را تحویل جامعه می دهید، نسل آینده را می سازید و شکل می دهید .   این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: ممکن است علمی را که شما تحویل جامعه می دهید بازدهی مالی نداشته باشد ولی به طور ...

نمایش خبر در سایت مبدا