دستگاه انفجار الکتریکی سیم در دانشگاه کاشان به بهره‌برداری رسید

 دستگاه انفجار الکتریکی سیم در آزمایشگاه تحقیقاتی کاتالیست دانشگاه کاشان به بهره‌برداری رسید. عضو هیات علمی گروه مهندسی شیمی و پژوهشکده فناوری نانو دانشگاه کاشان افزود: این دستگاه جهت تولید نانو ترکیبات با قابلیت تولید انواع پودرهای فلزی و اکسید فلزی از قبیل مس، آلومینیوم، آهن و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. دکتر مهران رضایی اظهار داشت: این دستگاه قابلیت تولید نانو پودرهای فلزی و اکسید فلزی به صورت خشک و همچنین به صورت سوسپانسیون (ذرات جامد حلال‌های آلی یاآبی) با ظرفیت تولید حداقل 10 گرم در ...

نمایش خبر در سایت مبدا