تیم کنست دانشگاه کاشان در دومین دوره مسابقات کشور اول شد
مدیر پژوهشکده دانشجویی دانشگاه کاشان، از کسب رتبه نخست و ممتاز تیم دانشجویان کن ست این دانشگاه با عنوان "شهاب 2" در دومین دوره این مسابقات کشور خبر داد. دکتر عیرضا فرجی، با اشاره به اینکه این تیم در نخستین دوره مسابقات کنست کشور در کلاس اتمسفر آزاد سال گذشته به رتبه نخست دست یافته بود، افزود: این تیم موفق شد امسال نیز در کلاس بررسی اتمسفر استاندارد به این افتخار نائل شود.
وی اظهار داشت: این تیم در سال گذشته به عنوان تیم برتر ایران در مسابقات جهانی مسابقات کنست راه یافته بود که متاسفانه وزا ...