پانزدهمین جشنواره ورزشهای درون دانشگاهی در دانشگاه کاشان برگزار شد

پانزدهمین جشنواره ورزشهای درون دانشگاهی دانشجویان در دو بخش دختران و پسران در تربیت بدنی دانشگاه کاشان برگزار شد. مدیر تربیت بدنی دانشگاه گفت: در این  جشنواره دانشجویان  در رشته های فوتسال، والیبال، بدمینتنون، شنا، شطرنج، تیراندازی، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی به رقابت پرداختند. محمد رمضانی علوی اظهار داشت: این جشنواره با هدف افزایش نشاط و شادابی در بین دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت و گسترش ورزشهای همگانی پاییز هر سال برگزار می گردد. وی، با اشاره به اینکه این جشنواره با مسابقات فوتسال از ...

نمایش خبر در سایت مبدا